Pazarlama Nedir?

Pazarlama; sektör, firma ya da kişi bazında çeşitli yöntemler aracılığıyla belirlenen kitleyi etkileme ve pazarlaması yapılan kavram/ürün’e karşı bir yönelim oluşturma faaliyetleridir.

Pazarlama, birden fazla şekil ve yöntemle yapılabildiği gibi günümüzde başlıca tercih edilen pazarlama yöntemleri Dijital Pazarlama ve Geleneksel Pazarlamadır.

Geniş ve çeşitli kitle ulaşım imkanı bakımından dijital pazarlama, geleneksel kitlelere erişim noktasında geleneksel pazarlama tercih edilmektedir. Pazarlama faaliyetleri fiziksel, online ve alt metinli şekilde yürütülebilmektedir. Pazarlanan ürünün kapsamı ve özellikleri kapsamında bu yöntem ya da yöntemler dedike şekilde seçilmelidir. Ürün ya da hizmetin hitap ettiği kitle, iç dinamikleri ve satış özellikleri pazarlama yöntemini seçmek adına dikkat edilmesi gereken başlıca kriterlerdir.

Aracı kurumların en çok önerdiği 10 hisse BofA'nın bugün en çok alım yaptığı 5 hisse BofA'nın bugün en çok alım yaptığı 5 hisse HSBC, havacılık hisselerinde hedef fiyatını verdi! Yabancı yatırımcının radarındaki hisseler BofA'nın bugün en çok alım-satım yaptığı hisseler