Yapı Kredi Private Banking dijital kanalları yenilendi

Yapı Kredi Private Banking, internet şubesi ve tablet uygulamalarını müşteri odaklı bankacılık anlayışı doğrultusunda yeniledi. Yapı Kredi Private Banking'den yapılan açıklamaya göre, kişiye özel fonksiyonlar, kullanıcı dostu arayüz ve yenilenen tasarım ile zenginleştirilen bankanın dijital kanallarında, müşterilere özel portföy dağılım önerileri ve danışmanlık hizmetleri sunuluyor.

Yapı Kredi Private Banking'den yapılan açıklamaya göre, kişiye özel fonksiyonlar, kullanıcı dostu arayüz ve yenilenen tasarım ile zenginleştirilen bankanın dijital kanallarında, müşterilere özel portföy dağılım önerileri ve danışmanlık hizmetleri sunuluyor. Ayrıca Yapı Kredi Crystal Kart sahiplerine özel fonksiyonlar da bulunuyor.


Yapı Kredi Özel Bankacılık ve Varlık Yönetimi Pazarlama ve Ürün Yönetimi Direktörü İmre Tüylü, daima müşterilerinin sesine kulak vererek sundukları hizmetleri geliştirdiklerini söyledi.


Müşterilerinin her geçen gün daha fazla mobil kanallara yönelmeye ve finansal ihtiyaçlarını bu kanallar üzerinden çözüme ulaştırmaya başladıklarını belirten Tüylü, bunun doğal sonucu olarak mobil kanallardaki kullanıcı sayılarının ciddi şekilde arttığını ifade etti.


Dijitalleşen dünyada da müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun olarak her zaman ayrıcalıklı hizmet sunabilmenin öncelikleri olduğunu dile getiren Tüylü, "Bu anlayış doğrultusunda internet şubemizi ve tablet uygulamalarımızı yeniledik. Yenilenen tasarımı ve altyapısıyla internet şubemiz ve tablet uygulamalarımızda müşterilerimiz artık mevcut bankacılık hizmetlerine ek olarak kendilerine özel uygulamalardan da yararlanabilecek." dedi.


Müşterilerinin portföylerini en iyi şekilde yönetmeleri adına kurguladıkları "Varlık Dağılımı Önerileri" özelliğinin büyük fark yaratacağını belirten Tüylü, şunları kaydetti:


"Bu yeni özellikle, yatırımcı profillerini ve beklentilerini 'Uygunluk Testi' ile belirleyen müşterilerimiz, testin sonucuna paralel risk gruplarına göre portföy dağılım tavsiyesi alabiliyor, mevcut portföylerini bankamızın önerdiği ürün grubu dağılımı ile karşılaştırabiliyor ve diledikleri takdirde portföy dağılım detaylarını portföy yönetmenleriyle kolaylıkla paylaşabiliyor. Böylelikle dijital kanallar üzerinden kuracakları iletişimle şubeye gitmeden de yatırımlarını kolaylıkla yönlendirebiliyorlar."


İmre Tüylü, "Danışmanlık Hizmetleri" ile de müşterilerinin sanat, gayrimenkul, vergi, filantropi, eğitim ve miras danışmanlığı hizmetleri ile ilgili makalelere ve haberlere ulaşabildiğini ve danışmanlık hizmet taleplerini bu kanallardan iletebildiğini aktardı.


"Bana Özel" bölümünde ise bireylerin profil ve ürün kullanımlarına göre özel kampanya ve teklifler sunulduğunu, piyasa bültenlerinin yanı sıra müşterileri için düzenledikleri etkinliklerin davetiyelerinin paylaşıldığını anlatan Tüylü, "Ayrıca müşterilerimiz, bankamızın en üst segment kartı olan Crystal Kart'ın hizmetlerini ve kendilerine en yakın Crystal Kart anlaşmalı üye iş yerlerini harita üzerinde görüntüleyebiliyor ve yol tarifi alabiliyor. Crystal Kart sahiplerine özel "Crystal Concierge", shuttle, özel şoför, araç kiralama ve asistans hizmetleri gibi ek hizmetleri internet şubemiz ve tablet uygulamalarımız üzerinden talep edebiliyorlar." ifadelerini kullandı.

BofA'nın bugün en çok alım yaptığı 5 hisse Günün özeti: Öne çıkan finans ve borsa haberleri Yabancı oranı sürekli artan hisseler Ereğli Demir Çelik hissesi teknik analizi Ford Otomotiv(FROTO) bedelsiz sermaye artırımı Aracı kurumların alım-satım yaptığı hisseler