Yataş, Türkiye’nin En Değerli Markaları Listesinde
Uluslararası bağımsız marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in bu yıl 12.’sini hazırladığı Türkiye’nin En Değerli Markaları araştırmasının sonuçları açıklandı. Türkiye’nin sevilen markası Yataş, listeye 61’inci, kendi sektöründe ise ilk sıradan girmeyi başardı.
Yataş, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan Türkiye’nin En Değerli Markaları listesine bu yıl 61. sıradan girmeyi başardı.
Türkiye’nin en değerli 100 markasının yer aldığı listede kendi sektörünün de lideri olan Yataş’ın marka değeri ise 33 milyon dolar olarak hesaplandı.
Konuya ilişkin bir değerlendirmede bulunan Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın, şunları söyledi: “40 yılı aşkın süredir Yataş markası kalite, güven, estetik ve şıklık kavramlarıyla bir arada anılıyor. Biz de bu sorumlulukla tüketicilere her zaman daha iyisini sunmak için yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Yeni teknolojiler ve inovatif çözümlerimizle farklılaşıyor, tüketicileri yeniliklerle buluşturuyoruz. Yataş Grup olarak şu anda yurtiçinde ve yurtdışında toplam 429 mağazayla hizmet veriyor, Avrupa, Ortadoğu, Balkanlar ve Çin başta olmak 49 ülkeye ihracat yapıyoruz. Bu yıl 38’i yurtdışı olmak üzere toplam 116 mağaza açmayı ve özellikle Avrupa pazarında büyümeyi hedefliyoruz.”