Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasına giriş yapılamıyor
Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasına giriş yapılamıyor. Banka müşterileri, "Geçici süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" uyarısıyla karşılaşıyor.
Ziraat Bankası'nın mobil uygulamasına bu sabah saatlerinden beri giriş yapılamıyor. Uygulamaya girmek isteyen banka müşterileri, "Geçici süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" uyarısıyla karşılaşıyor.
Bankanın uygulamasıyla ilgili iki gün önce de böyle bir sorun yaşanmıştı. Yetkililer arıza ile ilgili bilgi vermezken, herhangi bir saldırı olmadığını belirtmişlerdi.
Bu gelişmenin ardından Ziraat Bankası Twitter'da #ziraatbankası etiketiyle TT oldu. Sosyal medyadan tepkiler geliyor.
AKBANK'TA DA BENZER SORUN YAŞANMIŞTI
Geçtiğimiz günlerde buna benzer bir durum Akbank'ta yaşanmıştı. Müşteriler 48 saat boyunca bankanın tüm işlem kanallarına erişememişti.