Fiziksel Ödeme Çözümleri Nelerdir?

Günümüzde işletmeler ödeme yöntemlerini hızlı ve verimli bir şekilde gerçekleştirebilmeleri önemlidir. PayTR fiziki ödeme çözümleri ile fiziksel satışlarındaki ödemeleri hızlı ve güvenli bir şekilde alabilirsiniz. Mevcut ödeme altyapısına entegre edilen sistem ile kredi ya da banka kartı ile hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme alabilirsiniz

Abone ol
Abone ol Haberi dinle

Günümüzde işletmeler ödeme yöntemlerini hızlı ve verimli bir şekilde gerçekleştirebilmeleri önemlidir. Müşterilerin farklı ödeme yöntemlerini tercih etmesi sebebiyle ve işletme sahiplerinin de rekabetçi bir ortamda yer alabilmeleri için ödeme altyapısını güçlendirmeleri gerekir. Bu noktada devreye giren fiziksel pos işletmelerin satış noktalarına yerleştirilir.   Mevcut ödeme altyapısına entegre edilen bu sistem işletmelerin kredi ya da banka kartı ile hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme alabilmelerini sağlar.

Fiziksel ödeme çözümleri aynı zamanda müşteri memnuniyeti ve satış sürecini iyileştirme gibi çeşitli avantajlar da sunar. İşletmelerin ödeme işlemlerini optimize edebilmek için kısa bir entegrasyon süreci ardından fiziksel posların avantajlarını elde edebilirsiniz.

Fiziksel Pos Nedir? Ne Tür Avantajlar Sağlar?
Fiziksel bir mağazada ya da işletmede müşterilerin kredi veya banka kartı gibi ödeme tercihlerini gerçekleştirebilmek amacıyla kullanılan elektronik ödeme terminali fiziksel pos olarak adlandırılır. Bu pos cihazı, müşterilerin kartlarını okur ve yapılan işlemi işleyerek ödemeyi gerçekleştirir. İşletmelerin satış noktalarında, mağaza tezgahlarında veya diğer tüm fiziksel satış ortamlarında kullanılabilir. Müşteriler satın almak istedikleri ürün veya hizmetin ödemesini yapabilmek için fiziki pos cihazına kartlarını yerleştirebilirler. İnternet ağına bağlı olan bu cihazlar aynı zamanda temassız ödeme alma için de uygundur.

İnternet ağına bağlı olmaları sayesinde ödeme işlemleri hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirilir. Ayrıca işletmeler için de çeşitli avantajlar sunarlar. Müşterilerin tüm banka ve kredi kartları ile uyum sağlayabilmeleri ödeme sürecini kolaylaştırır. Ödemeleri hızlı bir şekilde gerçekleştirerek müşteri memnuniyetini artırır. Aynı zamanda taksitli alışveriş imkanı ile müşteriler avantaj elde eder. Kart bilgilerini şifreleyerek güvenli ödeme çözümleri sunar. Böylelikle müşterilere ait hassas bilgilerin kötü niyetli kişiler tarafından kullanılmaları önlenmiş olur. Bunların yanı sıra satış verileri kaydedilir.

Bu sayede işletme, ihtiyaç duyması halinde satışları izleyebilir ve analiz edebilir. Bu verileri inceleyerek ürünlerinin stok durumunu kontrol edebilir. Ayrıca pazarlama stratejilerini ya da müşteri ilişkilerini geliştirmelerine yardımcı olabilecek satış analizleri yapılmasını sağlar. Tüm bu avantajlar doğrudan müşteri memnuniyetine etki edecek stratejileri geliştirmenizi sağlar. Ödeme sürecindeki hız ve veri güvenliği sayesinde rekabetçi ortamda müşteri memnuniyeti elde edebilirsiniz.  Fiziksel pos komisyon oranları bu noktada merak edilen bir konudur. İşlem türleri, aylık ve yıllık satış hacmi, ek hizmetler ile bu komisyonlar değişecektir. Bu nedenle en uygun hizmet sağlayıcısını seçmeniz gerekir.

Fiziksel Pos Başvuru ve Entegrasyonu
Yüz yüze yapacağınız satışlarınız için ihtiyaç duyduğunuz fiziksel pos cihazına birkaç adımla başvurabilirsiniz. Ön başvuru formunu doldurarak size iletilen link üzerinden istenen belgeleri yükleyebilirsiniz. Başvuru süreci sona erdikten sonra pos cihazınızı aktif hale getirerek size sunacağı avantajları elde edebilirsiniz. Müşteriler için üstün güvenlik sağlayan PCI DSS standartları ile güvenlik duvarları kurabilirsiniz. Böylelikle ağ erişimi düzenli olarak kontrol edilir ve güvenli ağ ortamı elde edebilmek için gereken tüm veri koruma gereksinimleri sağlanır. Saldırıları tespit etmek ve müdahale etmek için izleme ve koruma gereksinimleri sunulur. Kredi kartıyla işlem alan tüm işletmeler için geçerli olan bu standartlar müşteri güvenini artırarak dolandırıcılık riskini azaltır.

Mevcut ödeme altyapınıza fiziki pos entegrasyonu yapabilmek ve üstün güvenlik duvarlarından faydalanabilmek için ilk olarak yazılım entegrasyonu yapılır. İşletmenin alıcı hesabını yöneten ve işlemleri işleyen bu sürecin ardından test ve onay gerçekleşir. Cihazın doğru bir şekilde çalışması sonucunda herhangi bir aksaklık için işletmede bir personele bilgi ve eğitim verilmesi gerekir. Bu sayede hızlı ve verimli bir şekilde ödeme çözümü elde edilir. İşletmeniz için ihtiyaç duyduğunuz fiziksel ödeme çözümlerine PayTR ile ulaşabilirsiniz.  

Kategoriler Şirket Haberleri
Yorumlar