GÜBRETAŞ, Etis Lojistik'le sözleşme yeniledi
GÜBRETAŞ'ın yaklaşık 6 milyon tonluk gübre taşıma ihalesini Negmar Grup şirketlerinden Etis Lojistik kazandı. Negmar Grup açıklamasına göre, ulusal lojistik pazarının yakından takip ettiği GÜBRETAŞ'ın 3 yılı kapsayan ve yaklaşık 6 milyon ton gübrenin yurt içindeki lojistiğini içeren Lojistik Hizmet Alım İhalesi sonuçlandı.
Abone olNegmar Grup açıklamasına göre, ulusal lojistik pazarının yakından takip ettiği GÜBRETAŞ'ın 3 yılı kapsayan ve yaklaşık 6 milyon ton gübrenin yurt içindeki lojistiğini içeren Lojistik Hizmet Alım İhalesi sonuçlandı. Etis Lojistik, ihaleyi 2. kez kazanarak sözleşmesini yeniledi.
Yıllık 2 milyon tona yakın torbalı gübrenin, GÜBRETAŞ'ın 5 lojistik merkez ve 2 üretim tesisinden alınarak Türkiye'deki tüm satış noktalarına ulaştırılmasını kapsayan lojistik süreçlerinin tamamının yönetimini ve operasyonunu içeren sözleşme, GÜBRETAŞ Genel Müdürlük Binası'nda düzenlenen törenle imzalandı. İmza törenine GÜBRETAŞ Genel Müdürü Şükrü Kutlu, Negmar Grup Üst Yöneticisi (CEO) Mustafa Serdar Duran ve Etis Lojistik Genel Müdürü Sinan Çıtak katıldı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen GÜBRETAŞ Genel Müdürü Kutlu, şunları kaydetti:
"4 yıldır çalıştığımız Etis Lojistik'le yeni dönemde de devam ettiğimiz için mutluyuz. 2015'te uyguladığımız tedarik optimizasyon projesi sayesinde bizden talep edilen ürünleri daha kısa sürede müşterilerimize ulaştırmaya başladık. Etis Lojistik'le yaptığımız yeni anlaşma ve devam eden yeni lojistik tesis yatırımlarıyla hizmet kalitemizi daha da yükseltip ülke tarımı için fayda ve memnuniyet üretme noktasında kararlıyız."
Negmar Grup CEO'su Duran da "Bu ihaleyi, Türkiye'nin en büyük 10 lojistik firması arasından kıyasıya rekabet sonucunda yeniden kazandık. GÜBRETAŞ, ülkemizin gübre alanındaki kuşkusuz en etkili oyuncusu. Böylesine büyük ve zorlu bir operasyonun grup şirketlerimizden Etis Lojistik tarafından 3 yıllık bir dönem için yeniden kazanılması memnuniyet verici. Bu sözleşme aynı zamanda Etis'in Entegre Lojistik Hizmetler'deki iddiasını güçlendiren ve ekonomik fiyatlarla müşteriyi buluşturma yeteneğini gösteren önemli bir adım oldu."