Levi’s yeni kampanyasıyla kadınları onurlandırıyor

Global "I Shape My World" kampanyasını Türkiye’ye milli sporcumuz Şahika Ercümen ile taşıyan Levi’s®, imkanları sınırlı ancak son derece yetenekli kadınları üretime kazandırmayı hedefleyen Turquoise Tassel girişimi iş birliği ile projesini sürdürüyor. İş birliği kapsamında tasarlanan ve Levi’s® Tailor Shop’larda yer alacak sınırlı sayıdaki ürünler 13 Kasım Çarşamba günü Levi’s® Showroom’da gerçekleşen etkinlikle tanıtıldı.

Abone ol
Abone ol Haberi dinle

Levi’s®'ın dünyamızı ileriye taşıyan muhteşem kadınları kutlayan, global “I Shape My World” (Dünyama Ben Yön Veriyorum) kampanyasının Türkiye’den temsilcisi, ülkemizi serbest dalış alanında global spor platformlarında en iyi şekilde temsil eden milli sporcumuz Şahika Ercümen olmuştu.

Kadınların gücünü yüceltmeye adanan "I Shape My World" kampanyası kapsamında Levi’s®, bu sefer de çeşitli nedenlerle evlerinin dışında çalışamayan, imkanları sınırlı ancak son derece yetenekli kadınlara istihdam sağlayan bir girişim olan Turquoise Tassel ile bir iş birliği gerçekleştiriyor. Geleneksel nakışları modern bir şekilde yorumlayan Turquoise Tassel’ın tasarımları Levi’s®’ın odak noktasında olan sürdürülebilirliğe de gönderme yaparak artık kumaş parçaları da kullanılarak üretildi. Yetenekli kadınların elinden çıkan örgü ve nakışlarla, sınırlı sayıda üretilen parçalar tüm Levi’s® Tailor Shop’larda jean, trucker ceket gibi ürünlere uygulanabilecek.

Etkinlikte aynı zamanda kendi dünyasına yön veren başarılı kadınların konuk edildiği bir panel gerçekleşti. Ekim ayında Gilindire Mağarası’ndaki dalışıyla Guinness Dünya Rekorlar Kitabı’na giren Şahika Ercümen ve Turquoise Tassel’ın kurucusu Naz Kurtoğlu Şen’nin konuşmacı olarak katıldığı panelin moderatörlüğünü ise Doğuş Yayın Grubu Dergiler Dijital Projeler Müdürü Bediz Yıldırım üstlendi.

 I Shape My World Hakkında:

Levi’s®, bu kampanyayla kadınların güçlenmesini ve değişime ilham verme kararlılığını kutluyor. Kampanya, global bir hareket başlatmak ya da kendi çevrelerinde küçük bir şeyi değiştirmek olsun kendi dünyalarında doğru olmadığını düşündükleri sorunları çözmek için aktif çaba gösteren kadınların hikayelerini anlatıyor. 2019 “I Shape My World” kampanyasına Türkiye, Hindistan, Meksika, Rusya, Tayland, ABD ve daha fazla ülkeden 40’ın üzerinde kadın katılıyor. Toplumdaki kadın kalıplarıyla mücadele etmekten gerçek anlamda inandıkları bir amacı savunmaya kadar çeşitli aksiyonlar alan bazı kadınlar ve dünyalarını nasıl şekillendirdikleri konu alıyor.

Turquoise Tassel Hakkında:

Turquoise Tassel evinin dışında çalışamayan kadınlara iş üretmek amacı ile kurulmuş bir butik projedir. Bu toprakların yaşanmışlıklarını, geleneksel teknikleri kullanarak, sonsuz yetenek ve yaratıcılık sahibi kadınlar eli ile yeniden yorumlayan Turquoise Tassel, elde edilen gelirin büyük bir kısmını öğrenci bursları ve özellikle gençler için hala çözüm üretilememiş konulara destek olan projelere aktarıyor.

 Levi’s® markası hakkında

Levi’s® jean’leri 1873 yılında Levi Strauss & Co. tarafından keşfedildiğinden bu yana dünyanın en tanınan giysilerinden biri haline gelen ve nesillerdir tüketicilerin hayal gücünü ve bağlılığını yakalamayı başaran bir marka. Klasik Amerikan stilini ve çabasız “cool” tarzı temsil eden Levi’s® marka portföyü, daima öncü duruşu ve hazır giyim sektöründe eşi bulunmayan yenilikçi ruhuyla evrimini sürdürmekte. Dünyanın lider jean ve aksesuar markası olarak 110’dan fazla ülkede satılan Levi’s® ürünleri, insanların kişisel stillerini ifade etmelerini sağlıyor.

Kategoriler Şirket Haberleri
Yorumlar