Mobil bankacılıkta 3 milyon müşteriye ulaştı
Garanti Bankası, mobilde 3 milyon aktif müşteri sayısına ulaşarak önemli bir büyüklüğe ulaştı. Bankadan yapılan açıklamaya göre, banka, mobilde 3 milyon aktif müşteri sayısına ulaşarak önemli bir başarıya imza attı.
Abone olBankadan yapılan açıklamaya göre, banka, mobilde 3 milyon aktif
müşteri sayısına ulaşarak önemli bir başarıya imza attı. Garanti
Bankası’nın 3 milyonuncu mobil müşterisi, Siirt’te ikamet eden bir
müşteri oldu. 3 milyonuncu mobil müşteri olduğu haberini Garanti
Bankası’nın sürpriz aramasıyla öğrenen müşteri, teknoloji
alışverişlerinde kullanabileceği ödülün de sahibi oldu.
Bankacılık sektöründe iOS ve Android işletim sistemlerinde
Türkiye’nin en çok indirilen mobil uygulamalarından olan Garanti
Cep, 200’ün üzerindeki işlem yelpazesiyle kullanıcılarına tüm
bankacılık işlemlerini hızlı ve kolay yoldan gerçekleştirme imkanı
sunuyor.
Geniş işlem kapasitesi ve kullanım kolaylığı ile her sene
katlanarak büyüyen Garanti Cep sayesinde, mobilden geçen işlemler
geçen seneye göre yaklaşık yüzde 70 arttı.
Garanti Bankası’nın aldığı ödüller de mobil bankacılık alanındaki
başarısını ve tercih edilirliğini kanıtlıyor. Garanti Cep, dünyanın
en saygın bağımsız araştırma kuruluşlarından Forrester’ın
gerçekleştirdiği 2016 Avrupa Mobil Bankacılık Araştırması’nda
Avrupa 2’ncisi oldu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Garanti Bankası Genel Müdür
Yardımcısı Didem Dinçer Başer, şunları kaydetti:
“Garanti Bankası olarak, dijital bankacılık alanında 20 yıldır
aralıksız gerçekleştirdiğimiz yatırımlarla, bugün sektörde öncü ve
lider konumda bulunmanın gururunu yaşıyoruz. Toplam 4,4 milyon
aktif dijital müşteri sayımız, Garanti’nin dijital bankacılık
alanında ne derece yaratıcı ve yenilikçi bir kurum olduğunu bir kez
daha ortaya koyuyor. Bu müşterilerimiz arasında Garanti Bankası
mobil uygulamalarını kullanan kişi sayısının 3 milyona ulaşması,
bizim için ayrı bir mutluluk ve motivasyon kaynağı. Türkiye’de
bankacılık hizmetleri hızla şekil değiştirip giderek
dijitalleşirken, bu alanda en çok tercih edilen banka olmak,
müşterilerimize değer yaratacak yeni ürün ve hizmetler geliştirmek
yolunda bize güç veriyor.”
AA