Özdilek 'Tabiat' markasıyla süt pazarına giriyor
Özdilek Holding, Tabiat markası ile et ve süt pazarına da adım attı. Bu markasıyla marketlerde et satışı gerçekleştiren Özdilek, süt piyasasına da giriyor.
Abone olÖzdilek Holding, tekstilden AVM’lere ev tekstili ve gıdaya kadar pek çok alanda yatırımı olan, Türkiye'nin önemli gruplarından biri. Bu yılı 1 milyar 610 milyon TL ciro, hedefi ve 7 bin 800 çalışanıyla kapatmayı planlayan grup, 2017 yılında AVM ve otel yatırımlarına odaklanacak. Özdilek Park Bursa ve Özdilek Park Mudanya'nın açılışını gerçekleştirmeyi planladıklarını söyleyen Özdilek Holding Yönetim Kumlu Başkanı Hüseyin Özdilek, Aksaray, Samsun ve Merzifon’da da otel yatırımı yapacakları bilgisini veriyor. 100 milyon dolara mal olacak üç otel için de Wyndham Hotel Group ile çalışmayı planladıklarını söyleyen Özdilek, İstanbul Levent’teki otelin dünyada 7 bin 800 oteli bulunan grup tarafından bu yıl EMEA (Avrupa, Ortadoğu, Avrasya ve Afrika) Bölgesi’nin en iyi uluslararası oteli seçildiğini hatırlatıyor.
Özdilek, son dönemde hayvancılık yatırımlarına da soyunmuştu. Çiftliğinde et ve süt üretimi yapıyor. Tabiat markası ile et ve süt pazarına da adım attı. Bu markasıyla marketlerde et satışı gerçekleştiren Özdilek, süt piyasasına da giriyor. Tabiat Süt ile nihai tüketiciye satışa başlayacak olan Özdilek, projeye ilk etapta kendi marketlerinden başlayacak. Hüseyin Özdilek, sohbetimizde hayalindeki yatırım alanının asansör ve yürüyen merdiven olduğunu söyledi. “Henüz bu yatırımı yapacak kadar param yok" diyen Özdilek, bu iş alanında karlılığın yüksek olmasının kendisini cezbettiğini sözlerine ekliyor. (Ekonomist)